רוצה לחפש? למשל חומוס

יום ראשון, 11 במרץ 2012

חומוס בהדונס - סניף אבן גבירול תל אביב

אוכל רחוב זה כייף, לא מחייב, זול ואם התאכזבת לא נורא. בחיפוש אחר חומוס טוב באבן גבירול כמעט ואין בנמצא. פרט להיפו שם מציעים חומוס אורגני. "נפלתי" בצהריי שישי על חומוס בהדונס (שזה מסתבר פטרוזיליה בערבית).
המקום מעוצב כבר / דלפק ובו מקומות ישיבה מעטים בחוץ, יותר דוכן חומוס, בוודאי שלא מדובר במסעדה במובן הקלאסי של המילה. קצת על המקום, אבן גבירול מספר 150, לא תמצאו חניה לבוא ברגל או לחנות בחניון בזל שממוקם כ- 300 מטר מערבה משם (אבל יקר...12 ש"ח לשעה...), איך תזהו את המקום? מאבן גבירול 130 כבר תריחו את הריח אז תמשיכו צפונה ויש גם שלט גדול .זהו סנייף זכייני של חומוס בהדונס מרחוב ביאליק ברמת - גן.  
מה מגישים? התפריט מורכב בעיקר מחומוס חומוס וחומוס וגם צ'יפס וסלט. יש עם גרגרים - מסבחה ויש תוספת ביצה קשה.



הפיתות מוגשות חמות וטריות מאוד. הזמנו חומוס מסבחה שהגיע חמים עם חמוצים, פיתות, סחוג ורוטב לימון עם שמן זית. החומוס היה מעט דליל, הגרגירים נימוחים והפיתות לפנים. השירות מהיר ואדיב וגם ככה זו רק חומוסיה - לא צריך יותר מידי. ההזמנה בשולחן. יש גם חומוס לקחת הביתה במשקל וגם חומוס בפיתה לדרך אז אם אין לכם זמן מנה לדרך בפיתה תעלה רק 16 ש"ח יתר התפריט והמחירים נעים סביב 24 ש"ח לחומוס ו 12 ש"ח לצ'יפס. המנה מספיקה בגודלה. זהירות בשעות עומס כמעט ואין מקום לשבת למרות שהתחלופה גבוהה... תמיד אפשר לקחת לדרך... אה ומשהו חשוב החומוסיה עובדת מסביב לשעון 7 ימים בשבוע.
אתר -  לא נמצא.
דף פייסבוק - לא נמצא.

מספר לחברים - לא. לא עשה לי WOW. אבל אם יבוא לי חומוס ואני באזור אני חוזר.
משמיץ - לא. מקום נחמד וטעים.

הציון שלי 7 מ 10 במדד ה NPS.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חומוס טוב והכי חשוב בכל שעה עובדים

אנונימי אמר/ה...

היינו שם אתמול יש גם כדורי פלאפל מעולים!!! 2 ש"ח ליחידה קצת יקר אבל טעים מאוד. החומוס היה מצויין רק חבל שהפיתות לא היו חמות וקצת "עייפות"...

אנונימי אמר/ה...

העלו את המחיר ל 25 ש"ח. . .

יהונתן אמר/ה...

היינו עכשיו. העלו את מחיר שוב ושוב פשוט מדהים... מנת חומוס בצלחת 27 ש"ח !!!!