רוצה לחפש? למשל חומוס

יום ראשון, 5 במאי 2013

בורקס עמיקם אבן גבירול 21 תל אביב

קריספי ומופחת שומן אבל טעם חלש


הסניף ממוקם על רחוב אבן גבירול פינת דיזינגוף ברצף של פיצוציה פלאפל, בורקס עמיקם וסניף של עד העצם אקספרס. למקום הגעתי לאחר רכישת קופון ששוויו 36 ש"ח בעלות 18 ש"ח באתר של גרופון.

למי שחשוב המקום כשר והבונוס - פתוח 24 שעות.
המקום מציע בורקס גבינה, בורקס גבינה ותרד או גבינה עם זיתים.
ולמי שחייב יש גם בורקס תפוח אדמה.
הבורקס של עמיקם אינו בורקס מבצק עלים, אלא שילוב של בצק עלים ובצק פילו עם מעט מאוד מרגרינה. ההרגשה בסיום האכילה בהחלט קלילה ולא מזכירה שהרגע נגסת בבורקס שערכו הקלורי מוערך במאות יחידות אנרגיה.
הזמנתי בורקס גבינה שהוגש חם תודות לפלטה שמחוממת תמיד והתיישבתי על הבר. הקופון כלל בורקס קומפלט כלומר הבורקס מגיע עם מלפפון חמוץ מעט מאוד עגבניות מגורדות, סחוג ביתי, ביצה קשה וטחינה. אני בחרתי במיץ תפוזים אך הקופון אפשר גם יוגורט. בסוף קינוח... אזכיר בהמשך.
הבורקס כאמור עשוי משילוב של בצקים מופחתי שומן, קריספי מאוד, אך לטעמי היה אנמי. חסר את עוקץ הבורקס, הטעם המעט מלוח שמציף אותך בנגיסה של כל בורקס שווה. כאן היה חסר לי ולכן כבר אומר שאם חשקה נפשכם בבורקס לפנים זה לא המקום. אבל אם חשקה נפשכם במלבי זה בהחלט המקום. ניגשתי עצמאית למקרר ובחרתי קינוח גם את הרוטב האדום העשוי מסירופ מוכר ופשוט מזגתי בעצמי והוספתי קוקוס.
הטעם היה חלומי, המרקס נפלא, אחיד ומרגיש כמו גבינת מסקרפונה בקינוח הטירמיסו של הקופי בר. נהדר!
לסיכום, הבורקס בסדר ומטה, מי שנייד עדיף לקפוץ בשעות הבוקר לאלי גן עדן בשד' יפו פינת דרך בן צבי ולהתעלף מבורקס נהדר. לעמיקם, תשאירו את הקינוח.

מלבי חלומי

אין תגובות: