רוצה לחפש? למשל חומוס

יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

מונטיפיורי שבע 7 תל אביב ביקורת מסעדה

מונטיפיורי שבע נפתחה לפני כשנה וחצי כחלק מטרנד מסעדות "השוק" וכמות הקיטש הנשפכת מכל עבר (עד גועל) הותירה את השלט בכניסה - "מטבח שוק" כחסר תועלת. אגב, מיקום המסעדה מעולה, מול מגדל שלום בחלק הצפוני, בפנים יש מרחב גדול ומספק לערבי משפחה וחגיגות יומולדת. נקודה חיובית נרשמה למרפסת הפינתית.
שלא תתבלבלו זהו מטבח שוק

הגענו שישה אנשים ופשטנו על התפריט במלוא מובן המילה.

הסכו"ם - כמובן בהגשה עצמית, הנברשות מסירים ומחבתות והלחם - מהסוג של מאפיית ברמן, אחיד ב 5.29 ש"ח (שכבר לא מוצאים בסופר וחבל) מגיע לשולחן בתוך שקית נייר חומה. בפעם הראשונה הבנו, וואו הלחם בשקית... אבל אין צורך לחזור על אותה הגשה לאורך כל הארוחה, זה מתיש, כל פעם לחם בשקית, להוציא וכו', כך גם הוגשו מיני פיתות עם שמן זית שרופות על האש (10 ש"ח ל 3 חתיכות).

מחבת שהפכה לנברשת


אוכלים.
לשולחן הזמנו את סלט העגבניות והצנוניות עם בצל סגול, זיתים שחורים וגבינת ברינזה שהיה מתקתק ומלא במיץ לימון (32 ש"ח). עוד טעמנו את לבבות הארטישוק בשמן זית ופרוסות דקות של גבינת מאנצ'גו. בעצם מדובר בלב ארטישוק אחד חצוי לשניים עם שמן זית וגבינה מעל. טעים אבל לא מצדיק מחירי שוק (21 ש"ח). לא פסחנו גם על סינטה כבושה שהוגשה עם חרדל ומלפפון חמוץ זעיר - קורנישון (26 ש"ח), טעים והלך טוב עם הלחם.
עיקריות
דג דניס ללא עצמות - פילה עם רוטב אדום פיקנטי סמיך, ניוקי ושעועית ירוקה היה מצויין, לדעתה, אני חושב שהיה אפשר לוותר על השעועית הירוקה והאספרגוס בסגנון נשארה חתיכה אז הוספנו... שוק כבר אמרנו? הדג היה טעים ועשוי היטב ושוב נהננו לנגב את הרוטב עם האחיד 5.29 ש"ח.
מנה נוספת שטעמנו - "המושחתת", שמוצעת ב 159 ש"ח ויכולה לספק שני סועדים רעבים או טעימות לכל השולחן, היא מנה של כמה סוגי בשרים, מוגשת על פלטה לוהטת ומכילה שייטל, אנטריקוט, מרגז, שקדי עגל, פיקאניה ונתח קצבים. מומלץ. לא ויתרנו על טעימה מהקבב (51 ש"ח) שהוגש כ 3 קציצות עגולות מתובלות מידי וסתמיות,  המנה הוגשה עם גרגרי חומוס, מטבוחה, טחינה ועלי כוסברה, פרשנות מעניינת אבל טעם של קבב לא מצאנו. חבל, מנה פשוטה שנהרסה.

המושחתת מוגשת לשולחן על פלטה לוהטת

לא נותר דבר...
קינוחים.
שוקולד של פעם, המרקם היה לא לעיקול (לדעת כולנו) והטעם לא של שוקולד, כפית נוטלה או שוקולד השחר היו עושים את העבודה טוב יותר. המלבי עצמו ("החלק הלבן") היה נהדר אבל גם כאן הפרשנות מתחכמת מידי, במקום רוטב אדום ומתוק נמצאו פלחי אשכולית אדומה שרק הזיקה והיתה חמוצה ולא מתוקה. התנחמנו בבוואריה ושערות קאדיף שהיתה קינוח מושלם.
מלבי

זהו, סה"כ נהננו, במקום יש אוירה טובה, כדאי לשנות חלק מצורת ההגשה כי מתישהו זה מעיק, אם המנות היו פשוטות יותר ומתובלות פחות (קבב שאיבד את טעם הבשר) אז היינו חוזרים. מסעדת שוק, זה כתוב בכניסה ויש כמה ארגזי עץ מלאים בעגבניות ומלפפונים בסמוך לפתח, אי אפשר לטעות... אבל כל זה צריך להתחבר טוב יותר למנות. כיוון פשוט וברור  ללא התחכמויות יהיה מוצלח יותר.

 אתר http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=11785

אין תגובות: