רוצה לחפש? למשל חומוס

יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

בכור את שושי סניף פרדס כץ ביקורת

עם הרבה הרבה רוטב שמכסה את כל הקוסקוס

בכור את שושי הוא מוסד של אוכל טריפוליטאי קרוב לחמישים שנה (מאז 1966) ואפשר לומר מבלי להעליב, שהמקום הוא מסעדת פועלים, אך רק במובן של המחיר והתפאורה הצנועה, שנשמרת במצוות הסב בכור ז"ל (אביה של שושי וסילבי שעובדות במקום), האוכל עצמו שופרא דה שופרא.
מי שרוצה ליהנות ממקום בשולחן מומלץ לו להגיע לא יאוחר משתיים עשרה וחצי, בכל אופן בשלוש כך ציינה שושי הסירים כבר ריקים. בכור את שושי מציעים משלוחי אוכל ועובדים עם חברות ההסעדה לעובדים.
הכתובת: רחוב הרב אבו חצירא 10 בני ברק.
אוכל קדימה אוכל.
לשולחן הוגש לחם אחיד פרוס עבה כשותף מצויין לכל רוטב פיקנטי שיוגש בהמשך וכמובן בן לוויה של הצ'רצ'י, בשפה נאורה מטבל של דלעת ותפוחי אדמה פיקנטי, שגם הוא הוגש לשולחן בנוסף לירקות חמוצים. אני הזמנתי קוסקוס עם שעועית אדומה והרבה רוטב (כך אני אוהב) וקציצת עוף. הקוסקוס כמובן מבושל כמיטב המסורת שעות ארוכות בסיר אידוי קומותיים ולאחר מכם עובר ניפוי. הטעם בחיבור עם הרוטב הסמיך והפיקנטי לא פחות מאלוהי. הקציצה בגודל בינוני פלוס עם הרבה בצל וירק השביעה לגמרי והשתלבה מצויין. שושי כיבדה אותנו בטעימות חריימה ותבשיל שעועית עם הרבה מנגולד וסלק ואיך לא גם אלו העלו חיוך. בקיצור, העסקית ללא שתיה תעלה 37 ש"ח, כוללת פחמימה וחלבון, אורז או קוסקוס עוף או בשר בירקות שעועית וכו'. מדובר בארוחה משביעה שמעלה חיוך ומזכירה את בישולי סבתא ואמא ללא גינונים אך עם הרבה אהבה. מומלץ בחום.

גילוי נאות - בבית הוריי מבשלים עד היום אוכל טריפוליטאי

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מעולה